Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Рефлексія здібностей літературно обдарованих старшокласників

Гречуха І. А. (2017) Рефлексія здібностей літературно обдарованих старшокласників. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. № 2. С. 98–100.

[thumbnail of 8я.pdf]
Preview
Текст
8я.pdf

Завантажити (502kB) | Preview

Анотація

Ранній юнацький вік – це період активного самопізнання,
професійного та особистісного самовизначення. Знаков В.В.,
досліджуючи феномени «самопізнання» та «саморозуміння», вказує
на їх відмінності. Пізнаючи себе, суб’єкт дає відповіді на питання
«Який я?» та «Що я знаю про себе?». Результатом «саморозуміння»
є відповіді на питання іншого рівня – «Чому я є саме таким?»
Таким чином у свідомості старшокласника формується уявлення про
себе, як суб’єкта власної активності.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 01 Черв 2017 12:34
Оновлення: 01 Черв 2017 12:39
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24828
ДСТУ 8302:2015: Гречуха І. А. Рефлексія здібностей літературно обдарованих старшокласників. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. 2017. № 2. С. 98–100.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу