Гречуха І. А. (2017) Рефлексія здібностей літературно обдарованих старшокласників. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. № 2. С. 98–100.
Preview
8я.pdf
Завантажити (502kB) | Preview
Анотація
Ранній юнацький вік – це період активного самопізнання,
професійного та особистісного самовизначення. Знаков В.В.,
досліджуючи феномени «самопізнання» та «саморозуміння», вказує
на їх відмінності. Пізнаючи себе, суб’єкт дає відповіді на питання
«Який я?» та «Що я знаю про себе?». Результатом «саморозуміння»
є відповіді на питання іншого рівня – «Чому я є саме таким?»
Таким чином у свідомості старшокласника формується уявлення про
себе, як суб’єкта власної активності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 01 Черв 2017 12:34 |
Оновлення: | 01 Черв 2017 12:39 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24828 |
ДСТУ 8302:2015: | Гречуха І. А. Рефлексія здібностей літературно обдарованих старшокласників. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. 2017. № 2. С. 98–100. |