Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Організаційно-управлінські засади методичної підготовки майбутніх учителів музики

Бодрова Т. О. (2017) Організаційно-управлінські засади методичної підготовки майбутніх учителів музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1 (87). С. 38–42. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 9.pdf]
Preview
Текст
9.pdf

Завантажити (368kB) | Preview

Анотація

У статті здійснено обґрунтування проблеми оптимізації методичної підготовки майбутніх учителів музики на основі підвищення ефективності її організаційно-управлінських механізмів. В результаті аналізу протиріч сучасної мистецької освіти крізь призму контекстного підходу було з’ясовано, що вагомими чинниками успішності в оволодінні студентами методикою викладання музичного мистецтва є етапність, конвергентність, комплексність, інтегративність та концентричність педагогічної взаємодії учасників навчального процесу у всій сукупності зовнішніх і внутрішніх організаційно-управлінських факторів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: мистецька освіта, вчитель XXI століття, організаційно-управлінська сфера, зміст музично-педагогічної освіти, методичний контекст, оптимізація.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 06 Черв 2017 17:34
Оновлення: 06 Черв 2017 17:41
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24894
ДСТУ 8302:2015: Бодрова Т. О. Організаційно-управлінські засади методичної підготовки майбутніх учителів музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 1 (87). С. 38–42.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу