Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Роль учителя-мовника у процесі формування риторичних умінь в учнів середніх класів

Марцінко Т. І. (2008) Роль учителя-мовника у процесі формування риторичних умінь в учнів середніх класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 38. С. 72–76.

[thumbnail of 08mtissh.pdf]
Preview
PDF
08mtissh.pdf

Завантажити (148kB) | Preview

Анотація

В умовах національного відродження українське суспільство прагне до конструктивного діалогу у процесі взаємодії, тому на разі набуває актуальності пошук засобів, які спрямовані на формування особистості, що володіє мисленнєво-мовленнєвою діяльністю. У зв'язку з цим у статті доведено необхідність формування основ риторичної майстерності у школярів підліткового віку. Визначено основні принципи педагогічної риторики, якими має керуватися вчитель-мовник, що прагне сформувати риторичні вміння в учнів на уроках з української мови.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Користувач: О.А. Халімончук
Дата подачі: 08 Груд 2008 12:17
Оновлення: 14 Серп 2015 18:57
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2491
ДСТУ 8302:2015: Марцінко Т. І. Роль учителя-мовника у процесі формування риторичних умінь в учнів середніх класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 38. С. 72–76.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу