Марцінко Т. І. (2008) Роль учителя-мовника у процесі формування риторичних умінь в учнів середніх класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 38. С. 72–76.
08mtissh.pdf
Завантажити (148kB) | Preview
Анотація
В умовах національного відродження українське суспільство прагне до конструктивного діалогу у процесі взаємодії, тому на разі набуває актуальності пошук засобів, які спрямовані на формування особистості, що володіє мисленнєво-мовленнєвою діяльністю. У зв'язку з цим у статті доведено необхідність формування основ риторичної майстерності у школярів підліткового віку. Визначено основні принципи педагогічної риторики, якими має керуватися вчитель-мовник, що прагне сформувати риторичні вміння в учнів на уроках з української мови.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Користувач: | О.А. Халімончук |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 12:17 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 18:57 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2491 |
ДСТУ 8302:2015: | Марцінко Т. І. Роль учителя-мовника у процесі формування риторичних умінь в учнів середніх класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 38. С. 72–76. |