Zhytomyr State University Library

Роль учителя-мовника у процесі формування риторичних умінь в учнів середніх класів

Марцінко Т. І. (2008) Роль учителя-мовника у процесі формування риторичних умінь в учнів середніх класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 38. pp. 72-76.

[thumbnail of 08mtissh.pdf]
Preview
PDF
08mtissh.pdf

Download (148kB) | Preview

Abstract

В умовах національного відродження українське суспільство прагне до конструктивного діалогу у процесі взаємодії, тому на разі набуває актуальності пошук засобів, які спрямовані на формування особистості, що володіє мисленнєво-мовленнєвою діяльністю. У зв'язку з цим у статті доведено необхідність формування основ риторичної майстерності у школярів підліткового віку. Визначено основні принципи педагогічної риторики, якими має керуватися вчитель-мовник, що прагне сформувати риторичні вміння в учнів на уроках з української мови.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools
Depositing User: О.А. Халімончук
Date Deposited: 08 Dec 2008 14:17
Last Modified: 14 Aug 2015 21:57
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2491
ДСТУ 8302:2015: Марцінко Т. І. Роль учителя-мовника у процесі формування риторичних умінь в учнів середніх класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 38. pp. 72-76.

Actions (login required)

View Item
View Item