Марцінко Т. І. (2008) Роль учителя-мовника у процесі формування риторичних умінь в учнів середніх класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 38. pp. 72-76.
08mtissh.pdf
Download (148kB) | Preview
Abstract
В умовах національного відродження українське суспільство прагне до конструктивного діалогу у процесі взаємодії, тому на разі набуває актуальності пошук засобів, які спрямовані на формування особистості, що володіє мисленнєво-мовленнєвою діяльністю. У зв'язку з цим у статті доведено необхідність формування основ риторичної майстерності у школярів підліткового віку. Визначено основні принципи педагогічної риторики, якими має керуватися вчитель-мовник, що прагне сформувати риторичні вміння в учнів на уроках з української мови.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools |
| Depositing User: | О.А. Халімончук |
| Date Deposited: | 08 Dec 2008 14:17 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 21:57 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2491 |
| ДСТУ 8302:2015: | Марцінко Т. І. Роль учителя-мовника у процесі формування риторичних умінь в учнів середніх класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 38. pp. 72-76. |


