Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств в Україні

Мосійчук І. В. (2017) Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств в Україні. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія. Видавець Євенок О.О., Житомир, С. 278–302.

[thumbnail of selection.pdf]
Preview
Текст
selection.pdf

Завантажити (1MB) | Preview
Тип ресурсу: Розділ книги
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Наталія Юріївна Бальчук
Дата подачі: 07 Лип 2017 09:08
Оновлення: 07 Лип 2017 09:08
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25081

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу