Карплюк С. О. (2008) До проблеми організації взаємонавчання в історії вітчизняної педагогіки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 40. С. 151–154. ISSN 2076-6173.
Preview
151-154.pdf
Завантажити (139kB) | Preview
Анотація
У статті на основі аналізу історико-педагогічних джерел розглянуто деякі аспекти розвитку відомих форм організації навчання. Відзначено внесок вітчизняних педагогів у розвиток даної проблеми на різних етапах її становлення. Розкриваються позитивні риси та недоліки взаємонавчання. Визначені можливості його подальшого вдосконалення та активного впровадження в сучасній школі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | О.В. Дьомкіна |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 13:12 |
Оновлення: | 14 Черв 2016 19:28 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2519 |
ДСТУ 8302:2015: | Карплюк С. О. До проблеми організації взаємонавчання в історії вітчизняної педагогіки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 40. С. 151–154. |