Електронна бібліотека Житомирського державного університету

До проблеми організації взаємонавчання в історії вітчизняної педагогіки

Карплюк С. О. (2008) До проблеми організації взаємонавчання в історії вітчизняної педагогіки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 40. С. 151–154. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 151-154.pdf]
Preview
PDF
151-154.pdf

Завантажити (139kB) | Preview

Анотація

У статті на основі аналізу історико-педагогічних джерел розглянуто деякі аспекти розвитку відомих форм організації навчання. Відзначено внесок вітчизняних педагогів у розвиток даної проблеми на різних етапах її становлення. Розкриваються позитивні риси та недоліки взаємонавчання. Визначені можливості його подальшого вдосконалення та активного впровадження в сучасній школі.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: О.В. Дьомкіна
Дата подачі: 08 Груд 2008 13:12
Оновлення: 14 Черв 2016 19:28
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2519
ДСТУ 8302:2015: Карплюк С. О. До проблеми організації взаємонавчання в історії вітчизняної педагогіки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 40. С. 151–154.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу