Карплюк С. О. (2008) До проблеми організації взаємонавчання в історії вітчизняної педагогіки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 40. pp. 151-154.
Preview
151-154.pdf
Download (139kB) | Preview
Abstract
У статті на основі аналізу історико-педагогічних джерел розглянуто деякі аспекти розвитку відомих форм організації навчання. Відзначено внесок вітчизняних педагогів у розвиток даної проблеми на різних етапах її становлення. Розкриваються позитивні риси та недоліки взаємонавчання. Визначені можливості його подальшого вдосконалення та активного впровадження в сучасній школі.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education |
| Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology |
| Depositing User: | О.В. Дьомкіна |
| Date Deposited: | 08 Dec 2008 15:12 |
| Last Modified: | 14 Jun 2016 22:28 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2519 |
| ДСТУ 8302:2015: | Карплюк С. О. До проблеми організації взаємонавчання в історії вітчизняної педагогіки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 40. pp. 151-154. |


