Гавран І. А. (2017) Методичне підгрунтя формування професійної акторської майстерності студентів у галузі аудіовізуального мистецтва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (88). С. 74–79. ISSN 2076-6173.
15.pdf
Завантажити (348kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається питання формування професійної акторської майстерності студентів. Проаналізовані основні аспекти взаємозв’язку професійних здібностей та загальної обдарованості особистості актора, розкрито їх значення у процесі професіоналізації з позиції еволюційного становлення студентів у галузі аудіовізуального мистецтва. Акцентується увага важливості творчого процесу спрямованого на самовдосконалення особистості як однієї з основ досягнення вершин творчого потенціалу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійні здібності, когнітивний процес, обдарованість, взаємодія, професіоналізація, самовдосконалення, актор. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 11 Вер 2017 18:47 |
Оновлення: | 11 Вер 2017 18:55 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25231 |
ДСТУ 8302:2015: | Гавран І. А. Методичне підгрунтя формування професійної акторської майстерності студентів у галузі аудіовізуального мистецтва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 2 (88). С. 74–79. |