Грошовенко О. П. (2017) Світоглядно-екологічний підхід до змісту природничої освіти в школі I ступеня. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (88). С. 96–100. ISSN 2076-6173.
19.pdf
Завантажити (393kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено проблемі реалізації гуманістичного підходу в умовах пошуку нової моделі природничої освіти в школі I ступеня. Проаналізовано стан і перспективи розвитку даної проблеми у сучасній педагогічній науці та практиці, обґрунтовано комплекс педагогічних умов навчально-виховної роботи спрямованої на формування екологічного світогляду дітей молодшого шкільного віку в процесі вивчення природознавства.
У статті пріоритетну роль у реалізації світоглядно-екологічних установок молодших школярів відведено вчителеві. Ефективність вирішення проблеми виховання дітей, формування у них міцних знань, природничих компетентностей, залежить від здатності вчителя, розвиненості гуманістично-спрямованої системи ціннісних орієнтацій.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | молодші школярі, гуманізм, природнича освіта, педагогічні умови, професійна підготовка вчителя початкової школи. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 11 Вер 2017 19:01 |
Оновлення: | 05 Груд 2017 15:07 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25235 |
ДСТУ 8302:2015: | Грошовенко О. П. Світоглядно-екологічний підхід до змісту природничої освіти в школі I ступеня. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 2 (88). С. 96–100. |