Дубасенюк О. А. (2017) Професійна майстерність педагога-вихователя як передумова особистісного зростання учнівської молоді. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (88). С. 106–111. ISSN 2076-6173.
21.pdf
Завантажити (361kB) | Preview
Анотація
У статті відзначено актуальність проблеми виховання молоді. Від її культури, рівня вихованості та освіченості залежить подальший розвиток українського суспільства в цілому. Наголошено, що ключовою фігурою в цьому процесі постає педагог-вихователь. У понятті «вихователь» інтегровано професійну роль та громадянську особистісну позицію, прийняту на себе однією людиною і реалізовану по відношенню до іншої людини або до колективу. Виокремлено основні складові успіху вихователя – його високий професіоналізм і моральний авторитет. Увагу акцентовано на важливості таких видів діяльності вихователя як-от: проектувальної, прогностичної, гностичної, діагностичної, комунікативної. Педагогічна майстерність являє комплекс властивостей особистості (гуманістична спрямованість діяльності викладача, його професійні знання, педагогічні здібності і педагогічна техніка), що забезпечує високий рівень самоорганізації професійної діяльності та особистісний саморозвиток суб’єктів навчально-виховного процесу. На цій основі виділено та проаналізовано рівні професійної майстерності педагога-вихователя (репродуктивний, адаптивний, локально-моделюючий, системно-моделюючі знання, системно-моделююча діяльність і поведінка).
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | виховання, педагог-вихователь, виховна діяльність, професійна майстерність, рівні професійної майстерності |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 11 Вер 2017 19:08 |
Оновлення: | 11 Вер 2017 19:15 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25237 |
ДСТУ 8302:2015: | Дубасенюк О. А. Професійна майстерність педагога-вихователя як передумова особистісного зростання учнівської молоді. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 2 (88). С. 106–111. |