Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Художньо-педагогічний наратив як засіб формування культури педагогічного спілкування

Семеног О. М. (2017) Художньо-педагогічний наратив як засіб формування культури педагогічного спілкування. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (88). С. 243–248. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 45.pdf]
Preview
Текст
45.pdf

Завантажити (354kB) | Preview

Анотація

У статті окреслено сутність наративу, особливості художньо-педагогічного наративу, здійснено аналіз деяких аспектів реалізації педагогічного спілкування у художньо-педагогічних творах Олександра Захаренка та Івана Зязюна. Розповіді відомих учених-педагогів і письменників або розповіді про них, представлені у вигляді художньо-педагогічного наративу, дозволяють на конкретних прикладах відрефлексовувати індивідуальний досвід, яскравіше усвідомити нерозривну єдність наукового і творчого пошуку талановитих педагогів-наставників, підвищують рівень засвоєння інформації про культуру педагогічного спілкування як ефективного механізму особистісної взаємодії, що спрямована на взаємопізнання та взаєморозуміння.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 12 Вер 2017 11:32
Оновлення: 12 Вер 2017 11:39
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25274
ДСТУ 8302:2015: Семеног О. М. Художньо-педагогічний наратив як засіб формування культури педагогічного спілкування. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 2 (88). С. 243–248.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу