Ярошенко О. Г., Мозуль І. В. (2017) Феномен готовності майбутніх учителів початкових класів до формування у молодших школярів предметної природознавчої компетентності: теоретичний аспект і практичний стан. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). С. 303–307. ISSN 2076-6173.
56.pdf
Завантажити (332kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена характеристиці підготовки майбутніх педагогів до формування у молодших школярів предметної природознавчої компетентності. Обґрунтовано склад, виокремлено та описано компоненти (мотиваційний, змістовий, процесуальний, комунікативний) готовності майбутнього вчителя початкових класів до формування у молодших школярів предметної природознавчої компетентності, рівні її сформованості (відносно високий, середній, початковий). Наведено результати констатувального етапу педагогічного експерименту з виявлення рівнів готовності майбутніх учителів до формування у молодших школярів предметної природознавчої компетентності
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів, предметна природознавча компетентність, готовність, компоненти, критерії та рівні готовності, констатувальний етап педагогічного експерименту. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 12 Вер 2017 19:36 |
Оновлення: | 13 Вер 2017 09:48 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25285 |