Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Застосування іншомовного рекламного тексту в змісті курсу ''Іноземна мова'' для майбутніх маркетологів

Ващенко С. В., Рибак Т. М., Свисюк О. В. (2017) Застосування іншомовного рекламного тексту в змісті курсу ''Іноземна мова'' для майбутніх маркетологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (89). С. 45–50. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 10.pdf]
Preview
Текст
10.pdf

Завантажити (358kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовано доцільність застосування рекламного тексту як навчального матеріалу курсу іноземної мови для студентів спеціалізації ''Маркетинг''. Визначено особливості змісту навчання іноземної мови з огляду на необхідність практичного засвоєння фахових знань та навчальний потенціал іншомовної реклами. Запропоновано напрями впровадження рекламних текстів у навчальний курс іноземної мови для майбутніх маркетологів, а також завдання для успішної інтеграції запропонованого навчального матеріалу та традиційного змісту дисципліни.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: рекламний текст, професійна підготовка маркетологів, іноземна мова для спеціальних цілей, міжпредметні зв’язки, зміст курсу іноземної мови
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 13 Вер 2017 09:44
Оновлення: 13 Вер 2017 09:50
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25305
ДСТУ 8302:2015: Ващенко С. В., Рибак Т. М., Свисюк О. В. Застосування іншомовного рекламного тексту в змісті курсу ''Іноземна мова'' для майбутніх маркетологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 3 (89). С. 45–50.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу