Ващенко С. В., Рибак Т. М., Свисюк О. В. (2017) Застосування іншомовного рекламного тексту в змісті курсу ''Іноземна мова'' для майбутніх маркетологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (89). С. 45–50. ISSN 2076-6173.
10.pdf
Завантажити (358kB) | Preview
Анотація
У статті обґрунтовано доцільність застосування рекламного тексту як навчального матеріалу курсу іноземної мови для студентів спеціалізації ''Маркетинг''. Визначено особливості змісту навчання іноземної мови з огляду на необхідність практичного засвоєння фахових знань та навчальний потенціал іншомовної реклами. Запропоновано напрями впровадження рекламних текстів у навчальний курс іноземної мови для майбутніх маркетологів, а також завдання для успішної інтеграції запропонованого навчального матеріалу та традиційного змісту дисципліни.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | рекламний текст, професійна підготовка маркетологів, іноземна мова для спеціальних цілей, міжпредметні зв’язки, зміст курсу іноземної мови |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 13 Вер 2017 09:44 |
Оновлення: | 13 Вер 2017 09:50 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25305 |
ДСТУ 8302:2015: | Ващенко С. В., Рибак Т. М., Свисюк О. В. Застосування іншомовного рекламного тексту в змісті курсу ''Іноземна мова'' для майбутніх маркетологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 3 (89). С. 45–50. |