Горохова Г. І. (2017) Психолого-педагогічні аспекти професійної кар'єри особистості. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (89). С. 73–77. ISSN 2076-6173.
15.pdf
Завантажити (357kB) | Preview
Анотація
У статті розкривається зміст поняття "професійна кар'єра" та сутність психолого-педагогічних
аспектів професійного розвитку особистості. Розглядаються види кар’єри й рівні професійної
майстерності, напрямки внутрішньоорганізаційної кар’єри та стадії професійної кар’єри. Також
особлива увага відводиться розгляду періодизації професійного розвитку особистості. Визначається
що, проблеми динаміки розвитку професійної кар’єри сучасної особистості пов’язані з недостатнім
розвитком її кар’єрних орієнтацій щодо активної професійної самоактуалізації, усвідомлення
особливостей власного особистісного і професійного потенціалу. З’ясовується і низка невирішених
проблем, які мають суттєвий вплив на успішне становлення та подальший розвиток як професійної
діяльності самої особистості, так і на розвиток явища кар’єри в цілому.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | кар’єра, професійна кар’єра, професійний розвиток, самореалізація, кар’єрні орієнтації |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 13 Вер 2017 14:54 |
Оновлення: | 13 Вер 2017 14:54 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25338 |
ДСТУ 8302:2015: | Горохова Г. І. Психолого-педагогічні аспекти професійної кар'єри особистості. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 3 (89). С. 73–77. |