Жмуд О. В., Чирва Г. М. (2017) Використання технологій дистанційного навчання як засіб підвищення якості навчання інформатичних дисциплін іноземних студентів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (89). С. 78–84. ISSN 2076-6173.
16.pdf
Завантажити (568kB) | Preview
Анотація
У статті розкрито значення використання дистанційних технологій навчання на сучасному етапі
розвитку ІКТ у процесі підготовки іноземних студентів – майбутніх вчителів інформатики. Визначено
місце та роль дистанційних технологій навчання у системі вищої освіти. Розглянуто поняття
технологій дистанційного навчання, систем підтримки дистанційного навчання й уточнено поняття
''електронний навчальний курс'', визначено основні принципи методики використання технологій
дистанційного навчання і її складові. Розглянуто різні види забезпечення технологій дистанційного
навчання. Результатом дослідження є розроблені електронні навчальні курси з інформатичних
дисциплін, адаптовані для іноземних студентів, і методичні рекомендації щодо використання
технологій дистанційного навчання в підготовці майбутніх вчителів інформатики.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інформаційно-комунікаційні технології; дистанційне навчання; технології дистанційного навчання; система підтримки дистанційного навчання; електронний навчальний курс. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 13 Вер 2017 13:25 |
Оновлення: | 13 Вер 2017 13:30 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25339 |
ДСТУ 8302:2015: | Жмуд О. В., Чирва Г. М. Використання технологій дистанційного навчання як засіб підвищення якості навчання інформатичних дисциплін іноземних студентів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 3 (89). С. 78–84. |