Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Технологія застосування кейс-методу в професійній підготовці вчителя в Україні

Ковальова С. М. (2017) Технологія застосування кейс-методу в професійній підготовці вчителя в Україні. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (89). С. 105–109. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 20.pdf]
Preview
Текст
20.pdf

Завантажити (355kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто технологію застосування кейс-методу в професійній підготовці вчителя в
Україні. Проаналізовано основні компоненти. Визначено, що робота з кейсами на заняттях дозволяє
застосовувати теоретичні знання під час вирішення практичних завдань, допомагає розвивати у
студентів самостійність мислення, пов’язуючи теорію з практикою. Зроблено висновок, що робота з
кейсами носить творчий характер і є показником високого рівня педагогічної діяльності.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: технологія кейс-метода, навчальний процес, аналіз ситуації, професійна підготовка вчителя.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 13 Вер 2017 13:41
Оновлення: 13 Вер 2017 13:48
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25343
ДСТУ 8302:2015: Ковальова С. М. Технологія застосування кейс-методу в професійній підготовці вчителя в Україні. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 3 (89). С. 105–109.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу