Ковальова С. М. (2017) Технологія застосування кейс-методу в професійній підготовці вчителя в Україні. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (89). С. 105–109. ISSN 2076-6173.
Preview
20.pdf
Завантажити (355kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто технологію застосування кейс-методу в професійній підготовці вчителя в
Україні. Проаналізовано основні компоненти. Визначено, що робота з кейсами на заняттях дозволяє
застосовувати теоретичні знання під час вирішення практичних завдань, допомагає розвивати у
студентів самостійність мислення, пов’язуючи теорію з практикою. Зроблено висновок, що робота з
кейсами носить творчий характер і є показником високого рівня педагогічної діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | технологія кейс-метода, навчальний процес, аналіз ситуації, професійна підготовка вчителя. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 13 Вер 2017 13:41 |
Оновлення: | 13 Вер 2017 13:48 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25343 |
ДСТУ 8302:2015: | Ковальова С. М. Технологія застосування кейс-методу в професійній підготовці вчителя в Україні. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 3 (89). С. 105–109. |