Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Лінгвометодичні аспекти формування виразності читання в молодших школярів

Підлужна Г. В. (2017) Лінгвометодичні аспекти формування виразності читання в молодших школярів. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару).. С. 85–90.

[thumbnail of Підлужна.pdf]
Preview
Текст
Підлужна.pdf

Завантажити (228kB) | Preview

Анотація

Важливою складовою навчально-виховного процесу в сучасній початковій школі є літературне читання. Сутність початкової літературної освіти полягає в тому, що дитина має оволодіти читацькими й мовленнєвими навичками та вміннями, способами роботи над текстом, дитячою й навчальною книгою

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Лінгвометодичні аспекти формування виразності читання в молодших школярів
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 30 Жовт 2017 18:39
Оновлення: 30 Жовт 2017 18:39
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25573
ДСТУ 8302:2015: Підлужна Г. В. Лінгвометодичні аспекти формування виразності читання в молодших школярів. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару). 2017.. С. 85–90.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу