Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Значення художньої літератури як особливого виду мистецтва у площині формування техніки сценічного читання у студентської та учнівської молоді

Климова К. Я. (2017) Значення художньої літератури як особливого виду мистецтва у площині формування техніки сценічного читання у студентської та учнівської молоді. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової... С. 150–154.

[thumbnail of Климова.pdf]
Preview
Текст
Климова.pdf

Завантажити (266kB) | Preview

Анотація

Коли йдеться про дефініцію терміна "сценічне читання", кожен тлумачить його відповідно до своєї професійної діяльності, рівня освіти, ерудованості тощо. Але об’єднуючим ланцюгом усіх визначень є те, що виконавець прозового або поетичного твору зі сцени емоційно впливає на розум і почуття слухачів, реалізує авторський задум, приєднуючи до нього власне бачення змісту тексту.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Значення художньої літератури як особливого виду мистецтва у площині формування техніки сценічного читання у студентської та учнівської молоді
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 30 Жовт 2017 18:42
Оновлення: 30 Жовт 2017 18:42
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25577
ДСТУ 8302:2015: Климова К. Я. Значення художньої літератури як особливого виду мистецтва у площині формування техніки сценічного читання у студентської та учнівської молоді. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової.. 2017.. С. 150–154.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу