Бондаренко З. В., Кирилащук С. А. (2017) Прикладна спрямованість викладання вищої математики студентам економічного профілю ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (90). С. 22–26. ISSN 2076-6173.
Preview
6.pdf
Завантажити (356kB) | Preview
Анотація
У статті представлено основи прикладної спрямованості викладання вищої математики майбутнім економістам. Запропоновано систему професійно орієнтованих математичних задач з економічною складовою, яка попередньо потребує побудови необхідної математичної моделі процесу, вибору для цього необхідного математичного апарату, методу та способу розв’язання. Визначено функції системи задач прикладної спрямованості.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | задачі з економічним змістом, математичні моделі, економічне і математичне мислення. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 24 Лист 2017 21:46 |
Оновлення: | 24 Лист 2017 21:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25845 |
ДСТУ 8302:2015: | Бондаренко З. В., Кирилащук С. А. Прикладна спрямованість викладання вищої математики студентам економічного профілю ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 4 (90). С. 22–26. |