Іванцова Т. (2017) Морально-естетичне виховання молодших школярів на у процесі вивчення казок на уроках літературного читання. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової... С. 114–118.
Іванцова.doc.pdf
Завантажити (237kB) | Preview
Анотація
Мета вчителя – виховати зі своїх учнів цілеспрямованих, чесних, відкритих для спілкування та праці людей. Виховання – процес формування всебічно розвиненої особистості, а навчання – найважливіший засіб виховання, під яким розуміється процес передачі та активного засвоєння знань, умінь і навичок. Навчання рідної мови у вітчизняній методиці завжди розглядалося в нерозривному зв’язку з розвитком і вихованням учня. Розвиток же особистості залежить від навколишнього мовного середовища, а це світ текстів, які ми чуємо, читаємо, вимовляємо.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Морально-естетичне виховання молодших школярів на у процесі вивчення казок на уроках літературного читання |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 28 Лист 2017 19:17 |
Оновлення: | 28 Лист 2017 19:23 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25874 |
ДСТУ 8302:2015: | Іванцова Т. Морально-естетичне виховання молодших школярів на у процесі вивчення казок на уроках літературного читання. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової.. 2017.. С. 114–118. |