Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Диференційовані завдання у процесі вивчення частин мови в початкових класах

Кальніцька О. (2017) Диференційовані завдання у процесі вивчення частин мови в початкових класах. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової... С. 67–70.

[thumbnail of Кальніцька.doc.pdf]
Preview
Текст
Кальніцька.doc.pdf

Завантажити (297kB) | Preview

Анотація

Важливим завданням сучасної початкової школи є формування всебічно та гармонійно розвиненої особистості, розвиток здібностей кожного. Одним із шляхів розв’язання цього завдання виступає диференціація навчання, яка допомагає враховувати вікові та індивідуальні особливості учнів молодшого шкільного віку. Доречним є застосування диференційованого підходу на уроках української мови, а особливо під час вивчення такого складного розділу мовознавства, як морфологія.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Диференційовані завдання у процесі вивчення частин мови в початкових класах
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 29 Лист 2017 07:03
Оновлення: 29 Лист 2017 07:03
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25875
ДСТУ 8302:2015: Кальніцька О. Диференційовані завдання у процесі вивчення частин мови в початкових класах. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової.. 2017.. С. 67–70.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу