Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Роль іменника у текстоцентричному підході до навчання учнів початкових класів

Обухівська Л. (2017) Роль іменника у текстоцентричному підході до навчання учнів початкових класів. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової... С. 56–60.

[thumbnail of Обухівська.pdf]
Preview
Текст
Обухівська.pdf

Завантажити (258kB) | Preview

Анотація

За останні роки в Україні спостерігається процес активного реформування в сфері освіти, зокрема, початкової школи. Адже світ не стоїть на місці, все блискавично розвивається та крокує вперед, і ми маємо рухатися в прискорених темпах для того, щоб бути конкурентоспроможними на ринку праці та нічим не поступатися в професіоналізмі своїм іноземним колегам. На сьогодні освіта орієнтується на оптимізацію навчально-виховного процесу, на формування компетентної особистості, яка має необхідну кількість знань, багатий активний словник і, найголовніше, доцільно застосовує їх у будь-яких життєвий чи професійних ситуаціях.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Роль іменника у текстоцентричному підході до навчання учнів початкових класів
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 29 Лист 2017 07:03
Оновлення: 29 Лист 2017 07:03
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25877
ДСТУ 8302:2015: Обухівська Л. Роль іменника у текстоцентричному підході до навчання учнів початкових класів. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової.. 2017.. С. 56–60.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу