Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Вибір методів навчання під час оволодіння процесом створення текстів у початкових класах

Сарнавська В. (2017) Вибір методів навчання під час оволодіння процесом створення текстів у початкових класах. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової... С. 74–77.

[thumbnail of Сарнавська В.pdf]
Preview
Текст
Сарнавська В.pdf

Завантажити (201kB) | Preview

Анотація

Головним завданням шкільного курсу української мови є поліпшення мовної і мовленнєвої підготовки учнів, формування у учнів умінь продуктивної та творчої мовної практики. Для формування мовленнєвих умінь необхідна міцна теоретична база. Нею повинні стати введені до шкільної програми найважливіші відомості з теорії тексту.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Вибір методів навчання під час оволодіння процесом створення текстів у початкових класах
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 29 Лист 2017 07:03
Оновлення: 29 Лист 2017 07:03
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25878
ДСТУ 8302:2015: Сарнавська В. Вибір методів навчання під час оволодіння процесом створення текстів у початкових класах. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової.. 2017.. С. 74–77.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу