Сарнавська В. (2017) Вибір методів навчання під час оволодіння процесом створення текстів у початкових класах. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової... С. 74–77.
Preview
Сарнавська В.pdf
Завантажити (201kB) | Preview
Анотація
Головним завданням шкільного курсу української мови є поліпшення мовної і мовленнєвої підготовки учнів, формування у учнів умінь продуктивної та творчої мовної практики. Для формування мовленнєвих умінь необхідна міцна теоретична база. Нею повинні стати введені до шкільної програми найважливіші відомості з теорії тексту.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Вибір методів навчання під час оволодіння процесом створення текстів у початкових класах |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 29 Лист 2017 07:03 |
Оновлення: | 29 Лист 2017 07:03 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25878 |
ДСТУ 8302:2015: | Сарнавська В. Вибір методів навчання під час оволодіння процесом створення текстів у початкових класах. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової.. 2017.. С. 74–77. |