Магдич Т. П. (2017) Позначення морально-етичних понять як вияв вербальної рефлексії у процесі формування критичного мислення учнів з особливими потребами. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової.. С. 141–146.
Магдич 2.pdf
Завантажити (217kB) | Preview
Анотація
Аналізуючи вербальну рефлексію методом асоціацій та прийомом зовнішньої інтерпретації, виявляємо індивідуальне сприйняття мовцями навколишнього світу та з’ясовуємо семантику та структуру слів на позначення морально-етичних понять. Мета цієї статті – проаналізувати особливості позначення морально-етичних понять у осіб з особливими потребами.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Позначення морально-етичних понять як вияв вербальної рефлексії у процесі формування критичного мислення учнів з особливими потребами |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 29 Лист 2017 07:04 |
Оновлення: | 29 Лист 2017 07:04 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25883 |