Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Позначення морально-етичних понять як вияв вербальної рефлексії у процесі формування критичного мислення учнів з особливими потребами

Магдич Т. П. (2017) Позначення морально-етичних понять як вияв вербальної рефлексії у процесі формування критичного мислення учнів з особливими потребами. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової.. С. 141–146.

[thumbnail of Магдич 2.pdf]
Preview
Текст
Магдич 2.pdf

Завантажити (217kB) | Preview

Анотація

Аналізуючи вербальну рефлексію методом асоціацій та прийомом зовнішньої інтерпретації, виявляємо індивідуальне сприйняття мовцями навколишнього світу та з’ясовуємо семантику та структуру слів на позначення морально-етичних понять. Мета цієї статті – проаналізувати особливості позначення морально-етичних понять у осіб з особливими потребами.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Позначення морально-етичних понять як вияв вербальної рефлексії у процесі формування критичного мислення учнів з особливими потребами
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 29 Лист 2017 07:04
Оновлення: 29 Лист 2017 07:04
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25883

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу