Мелешко Л. В. (2017) Концепції мовної гри як теоретичні засади організації навчально-ігрової діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (90). С. 99–102. ISSN 2076-6173.
Preview
19.pdf
Завантажити (341kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто лінгвофілософські й лінгвістичні концепції мовної гри як підґрунтя організації навчально-ігрової діяльності в системі українськомовної освіти. На основі наукового осмислення окреслено зміст понять "гра", "навчально-ігрова діяльність", "мовна гра". Шляхом аналізу наукової літератури й синтезу теоретичних ідей визначено принципи побудови й реалізації навчально-методичної системи, спрямованої на формування мовної особистості школяра в навчально-ігровій діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | гра, навчально-ігрова діяльність, мовна гра, методика ігрового навчання мови |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Лист 2017 11:02 |
Оновлення: | 30 Лист 2017 11:10 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25900 |
ДСТУ 8302:2015: | Мелешко Л. В. Концепції мовної гри як теоретичні засади організації навчально-ігрової діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 4 (90). С. 99–102. |