Новіцька І. В. (2017) Поетапна методика формування професійних умінь майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язування професійно-педагогічних задач. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (90). С. 103–108. ISSN 2076-6173.
20.pdf
Завантажити (372kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається проблема формування професійних умінь майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язування професійно-педагогічних задач; представлено та описано шляхи реалізації поетапної методики формування професійних умінь майбутніх учителів у процесі розв’язування професійно-педагогічних задач. У статті обґрунтовано, що застосування поетапної методики формування професійних умінь у процесі розв’язування професійно-педагогічних задач має ефективний вплив на формування професійної компетентності майбутніх фахівців.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійні уміння, формування професійних уміння, професійно-педагогічні задачі, процес розв’язування професійно-педагогічних задач, етапи розв’язування професійно-педагогічних задач, методика формування професійних умінь. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Лист 2017 11:05 |
Оновлення: | 30 Лист 2017 11:12 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25901 |
ДСТУ 8302:2015: | Новіцька І. В. Поетапна методика формування професійних умінь майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язування професійно-педагогічних задач. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 4 (90). С. 103–108. |