Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проблема професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності у педагогічній теорії

Осадча К. П. (2017) Проблема професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності у педагогічній теорії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (90). С. 109–115. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 21.pdf]
Preview
Текст
21.pdf

Завантажити (377kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена аналізу українських наукових досліджень з проблеми професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності. Автором класифіковано наукові дослідження щодо професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторськoї діяльності за шістьма напрямами: фундаментальні праці з основ історії та теорії педагогічної освіти і педагогічної діяльності; праці, у яких висвітлені сучасні освітні парадигми, концепції, методологічні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів; праці про сутність тьюторства, тьюторського супроводу та тьюторської діяльності; праці, які присвячені проблемi професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності; праці, що висвітлюють питання формування тьюторської компетентності майбутніх учителів; праці, що розкривають діяльність учителя з індивідуалізації навчання. Подано короткий аналіз кожного напряму

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: тьюторська діяльність, професійна підготовка, наукові дослідження, педагогічна теорія.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 30 Лист 2017 11:08
Оновлення: 30 Лист 2017 11:15
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25902
ДСТУ 8302:2015: Осадча К. П. Проблема професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності у педагогічній теорії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 4 (90). С. 109–115.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу