Поліщук Л. П. (2017) Основні напрямки професійної підготовки майбутніх перекладачів в умовах євроінтеграції. Житомирські літературознавчі студії. № 4 (90). С. 116–119. ISSN 2305-5898.
22.pdf
Завантажити (338kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються радикальні зміни у системі професійної підготовки майбутніх перекладачів, які зумовлені такими зовнішніми чинниками, як інтеграційні процеси у галузі перекладацької освіти, що спрямовані на створення єдиного європейського простору освіти. Розкрито проблематику вітчизняних педагогічних досліджень у сфері професійної підготовки перекладачів у вищих навчальних закладах України. Запропоновано власне бачення пріоритетних напрямів удосконалення вітчизняної системи перекладацької освіти. Визначено перспективи подальших розвідок з цієї теми.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійна підготовка, майбутні перекладачі, інтеграційні процеси, єдиний європейський простір, комунікативні здібності. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Лист 2017 11:12 |
Оновлення: | 30 Лист 2017 11:18 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25903 |
ДСТУ 8302:2015: | Поліщук Л. П. Основні напрямки професійної підготовки майбутніх перекладачів в умовах євроінтеграції. Житомирські літературознавчі студії. 2017. № 4 (90). С. 116–119. |