Пушкар Т. М. (2017) Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів філологічних спеціальностей до міжособистісної взаємодії засобами комунікативних технологій. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (90). С. 120–124. ISSN 2076-6173.
23.pdf
Завантажити (343kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються та аналізуються педагогічні умови, які дозволяють ефективно організувати підготовку майбутніх учителів філологічних спеціальностей до міжособистісної взаємодії засобами комунікативних технологій. Автор доводить, що педагогічні умови в контексті даного дослідження – це взаємопов’язана сукупність спеціальних засобів, методів, форм підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей, які забезпечуватимуть високу результативність процесу формування готовності студентів-філологів до міжособистісної взаємодії.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | педагогічні умови, готовність, учителі філологічних спеціальностей, міжособистісна взаємодія, комунікативні технології |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Лист 2017 11:37 |
Оновлення: | 30 Лист 2017 11:37 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25904 |
ДСТУ 8302:2015: | Пушкар Т. М. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів філологічних спеціальностей до міжособистісної взаємодії засобами комунікативних технологій. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 4 (90). С. 120–124. |