Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів філологічних спеціальностей до міжособистісної взаємодії засобами комунікативних технологій

Пушкар Т. М. (2017) Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів філологічних спеціальностей до міжособистісної взаємодії засобами комунікативних технологій. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (90). С. 120–124. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 23.pdf]
Preview
Текст
23.pdf

Завантажити (343kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються та аналізуються педагогічні умови, які дозволяють ефективно організувати підготовку майбутніх учителів філологічних спеціальностей до міжособистісної взаємодії засобами комунікативних технологій. Автор доводить, що педагогічні умови в контексті даного дослідження – це взаємопов’язана сукупність спеціальних засобів, методів, форм підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей, які забезпечуватимуть високу результативність процесу формування готовності студентів-філологів до міжособистісної взаємодії.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: педагогічні умови, готовність, учителі філологічних спеціальностей, міжособистісна взаємодія, комунікативні технології
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 30 Лист 2017 11:37
Оновлення: 30 Лист 2017 11:37
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25904
ДСТУ 8302:2015: Пушкар Т. М. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів філологічних спеціальностей до міжособистісної взаємодії засобами комунікативних технологій. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 4 (90). С. 120–124.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу