Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Впровадження інтернет-технологій у практику маркетингової політики комунікацій та їх ефективність

Пойта І. О. (2017) Впровадження інтернет-технологій у практику маркетингової політики комунікацій та їх ефективність. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. Євенок О.О., Житомир, С. 128–148.

[thumbnail of selection5.pdf]
Preview
Текст
selection5.pdf

Завантажити (1MB) | Preview
Тип ресурсу: Розділ книги
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 22 Груд 2017 09:40
Оновлення: 22 Груд 2017 09:40
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26041

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу