Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Застосування відео-контенту як інструменту маркетингової комунікаційної політики

Пойта І. О., Волощук А. (2017) Застосування відео-контенту як інструменту маркетингової комунікаційної політики. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка. С. 7–9.

[thumbnail of АЛЬОНА_ВОЛОЩУК-2.PDF]
Preview
pdf
АЛЬОНА_ВОЛОЩУК-2.PDF

Завантажити (221kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 15 Січ 2018 11:09
Оновлення: 15 Січ 2018 11:09
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26146

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу