Вітвицька С. С. (2017) Проблема духовно-морального виховання молоді у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 5 (91). С. 37–41. ISSN 2076-6173.
9.pdf
Завантажити (365kB) | Preview
Анотація
В статті подано аналіз педагогічної системи В. О. Сухомлинського в контексті використання його ідей щодо духовно-морального виховання сучасної молоді. Проаналізовано сутність понять духовність, духовно-моральне виховання особистості, моральність, совість, індивідуальність та її духовний розвиток. Висвітлено основні ідеї видатного вченого і практика, які характеризують його погляди на процес виховання особистості молодої людини, взаємодії вчителя і учнів; ролі батька, матері, сім’ї, учнівського колективу та колективу педагогів у становленні духовно-моральної культури особистості. Розглянуто основні компоненти духовного світу особистості в контексті ідей видатного педагога, їх взаємозв’язок і взаємозалежність. Окреслено основні проблеми духовно-морального виховання сучасної молоді та поради і шляхи їх вирішення, які визначені в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | духовність, моральність, духовно-моральне виховання, совість,індивідуальність, духовний розвиток особистості |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Січ 2018 12:30 |
Оновлення: | 21 Січ 2018 12:38 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26177 |
ДСТУ 8302:2015: | Вітвицька С. С. Проблема духовно-морального виховання молоді у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 5 (91). С. 37–41. |