Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування у молодших школярів уміння переконувати й аргументувати в контексті ідей В. О. Сухомлинського (на прикладі епістолярних текстів)

Грона Н. В. (2017) Формування у молодших школярів уміння переконувати й аргументувати в контексті ідей В. О. Сухомлинського (на прикладі епістолярних текстів). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 5 (91). С. 42–46. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 10.pdf]
Preview
Текст
10.pdf

Завантажити (355kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто проблему формування в учнів молодшого шкільного віку уміння переконувати й аргументувати крізь призму педагогічних поглядів В. О. Сухомлинського. У публікації визначено окремі аспекти текстової діяльності на уроках української мови в ході створення епістолярних текстів. Автор доводить думку, що особливої актуальності, значущості та важливості набувають концептуальні положення В. Сухомлинського щодо формування комунікативної компетентності учнів, навчання української мови обов’язково повинно мати практичне спрямування – мати вихід у живе мовленнєве спілкування, епістолярні тексти знайомлять дітей з елементарними правилами логіки і формують уміння застосовувати їх у повсякденному житті.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: уміння аргументувати й переконувати, епістолярний стиль, учні молодшого шкільного віку
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 21 Січ 2018 12:49
Оновлення: 21 Січ 2018 12:51
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26178
ДСТУ 8302:2015: Грона Н. В. Формування у молодших школярів уміння переконувати й аргументувати в контексті ідей В. О. Сухомлинського (на прикладі епістолярних текстів). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 5 (91). С. 42–46.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу