Мирончук Н. М. (2017) Погляди В. Сухомлинського щодо організації професійно-педагогічної діяльності та особистісної самоорганізації педагога. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5 (91)). С. 67–71. ISSN 2076-6173.
15.pdf
Завантажити (349kB) | Preview
Анотація
На основі аналізу творчого доробку В. Сухомлинського з’ясовано підходи вченого до вирішення проблем організації професійно-педагогічної діяльності та самоорганізації педагога. У своїх працях учений розв’язує такі проблеми: як запобігти виснаженню, де брати час, як розумно спланувати відпочинок, як раціонально організувати працю учнів і т. п. В. Сухомлинський розкриває специфіку педагогічної діяльності та наголошує на важливості таких процесів і характеристик: самопізнання, рефлексія, самоконтроль, саморегулювання, уміння володіти собою, здатність керувати ситуацією. Учений визначив і змістовно обґрунтував складові самоорганізації педагога: аналіз, планування діяльності та її результатів, прогнозування ситуації, варіативність власної поведінки та ін. Педагог дає поради щодо раціонального розподілу часу та організації праці, визначає доцільність планування і характеризує його види.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | В. Сухомлинський, самоорганізація, організація педагогічної праці, планування, раціональний розподіл часу і діяльності, самоосвіта, самовиховання. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Січ 2018 20:42 |
Оновлення: | 21 Січ 2018 20:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26183 |