Сараєва О. В. (2017) Формування гуманістичних цінностей у дітей засобами філософії В. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 5 (91). С. 91–95. ISSN 2076-6173.
19.pdf
Завантажити (344kB) | Preview
Анотація
У статті представлено проблему формування гуманістичних цінностей у дітей на основі аналізу педагогічної спадщини В. Сухомлинського. До основних засобів філософії для дітей, що були успішно реалізовані в Павлиській середній школі, віднесено казку, притчу, розповідь, зміст яких спрямовано на формування моральних уявлень дитини про оточуючий її світ. З’ясовано, що філософія для дітей В. Сухомлинського ґрунтується на етичних засадах і дає можливість розв’язати проблеми морально-етичного розвитку в дусі гуманістичних цінностей.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | філософія для дітей, гуманістичні цінності, засоби філософії, педагогічна спадщина В. Сухомлинського. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Січ 2018 21:01 |
Оновлення: | 21 Січ 2018 21:08 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26187 |
ДСТУ 8302:2015: | Сараєва О. В. Формування гуманістичних цінностей у дітей засобами філософії В. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 5 (91). С. 91–95. |