Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Обґрунтування моделі формування науково-дослідницької культури майбутніх вчителів в умовах вищої педагогічної школи

Тушева В. В. (2017) Обґрунтування моделі формування науково-дослідницької культури майбутніх вчителів в умовах вищої педагогічної школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 5 (91). С. 142–147. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 26.pdf]
Preview
Текст
26.pdf

Завантажити (367kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито і обґрунтовано концептуальні, змістові і технологічні аспекти проблеми формування науково-дослідницької культури майбутніх вчителів. З огляду на сучасні тенденції вищої педагогічної школи (глобалізація, когнітивна полімодальність, гуманізація, неперервність, інтенсифікація, інтеграція, когерентність) розроблена на основі поліпарадигмального підходу модель педагогічної системи, в межах якої концентруються інваріантні і варіативні освітні стратегії і вибудовується як інтегративна єдність культурно-науково-освітнє середовище.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: науково-дослідницька культура майбутнього вчителя; культуро-науково-освітнє середовище; професійна підготовка; інтеграція і міждисциплінарність; фундаментальна, загальнонаукова, методологічна, культурологічна і світоглядна підготовка.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 22 Січ 2018 10:57
Оновлення: 22 Січ 2018 11:04
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26195
ДСТУ 8302:2015: Тушева В. В. Обґрунтування моделі формування науково-дослідницької культури майбутніх вчителів в умовах вищої педагогічної школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 5 (91). С. 142–147.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу