Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Основна мета розвитку дитини дошкільного віку – формування творчого парадоксального сприйняття дійсності

Вознюк О. В. (2017) Основна мета розвитку дитини дошкільного віку – формування творчого парадоксального сприйняття дійсності. Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика: зб.наук.праць /за ред. С.С.Вітвицької, Н.Є.Колесник. Т. 1. С. 29–32.

[thumbnail of Вознюк Дошкильники 2017.pdf]
Preview
Текст
Вознюк Дошкильники 2017.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

Дошкільна освіта постає найбільш важливим аспектом школи як соціального інституту, оскільки дошкільний вік розвитку дитини визначає подальшу шкільну та життєву траєкторію людини. Відтак, дослідження особливостей розвитку дитини дошкільного віку має бути центральною ланкою педагогічних досліджень.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 27 Січ 2018 08:38
Оновлення: 27 Січ 2018 08:38
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26227
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В. Основна мета розвитку дитини дошкільного віку – формування творчого парадоксального сприйняття дійсності. Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика: зб.наук.праць /за ред. С.С.Вітвицької, Н.Є.Колесник. 2017. Т. 1. С. 29–32.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу