Луценко Роман (2017) Міні-футбол як ефективний засіб підвищення рухової активності майбутніх учителів технологій та інженерів-викладачів у вишах. Фізична культура, спорт та здоров’я нації (4). С. 190–194. ISSN 2071-5285.
Луценко.pdf
Завантажити (417kB) | Preview
Анотація
У статті досліджено рівень рухової активності майбутніх учителів технологій та інженерів-викладачів під час занять з фізичного виховання засобами міні-футболу. Аналіз науково-методичної літератури свідчить, що питання збільшення рівня рухової активності майбутніх учителів технологій та інженерів-викладачів засобами фізичного виховання вивчені недостатньо. Численні дослідження науковців виявили низький стан фізичного здоров’я, рухової активності та інтересу до занять з фізичного виховання. Відсутність сформованої потреби студентів в систематичних заняттях фізичними вправами та байдуже ставлення до навчального процесу вимагають пошуку більш досконалих засобів і методів фізичного виховання у ВНЗ. У навчальному процесі доцільно відмовитись від програмного змісту фізичного виховання і звернутись до особистості студента, його інтересів та потреб у сфері фізичного виховання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | майбутні учителі технологій, інженери-викладачі, рухова активність, міні-футбол, вищий навчальний заклад |
Класифікатор: | A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Користувач: | Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Дата подачі: | 01 Лют 2018 09:40 |
Оновлення: | 01 Лют 2018 09:40 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26278 |