Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Міні-футбол як ефективний засіб підвищення рухової активності майбутніх учителів технологій та інженерів-викладачів у вишах

Луценко Роман (2017) Міні-футбол як ефективний засіб підвищення рухової активності майбутніх учителів технологій та інженерів-викладачів у вишах. Фізична культура, спорт та здоров’я нації (4). С. 190–194. ISSN 2071-5285.

[thumbnail of Луценко.pdf]
Preview
Текст
Луценко.pdf

Завантажити (417kB) | Preview

Анотація

У статті досліджено рівень рухової активності майбутніх учителів технологій та інженерів-викладачів під час занять з фізичного виховання засобами міні-футболу. Аналіз науково-методичної літератури свідчить, що питання збільшення рівня рухової активності майбутніх учителів технологій та інженерів-викладачів засобами фізичного виховання вивчені недостатньо. Численні дослідження науковців виявили низький стан фізичного здоров’я, рухової активності та інтересу до занять з фізичного виховання. Відсутність сформованої потреби студентів в систематичних заняттях фізичними вправами та байдуже ставлення до навчального процесу вимагають пошуку більш досконалих засобів і методів фізичного виховання у ВНЗ. У навчальному процесі доцільно відмовитись від програмного змісту фізичного виховання і звернутись до особистості студента, його інтересів та потреб у сфері фізичного виховання.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: майбутні учителі технологій, інженери-викладачі, рухова активність, міні-футбол, вищий навчальний заклад
Класифікатор: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач: Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Дата подачі: 01 Лют 2018 09:40
Оновлення: 01 Лют 2018 09:40
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26278

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу