Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості організації навчально-виховного процесу з інклюзивного навчання в дошкільних навчальних закладах

Вознюк О. В. (2016) Особливості організації навчально-виховного процесу з інклюзивного навчання в дошкільних навчальних закладах. Освіта дітей з особливими потребами : від інституалізації до інклюзії // Зб.тез доп.. С. 67–69.

[thumbnail of Вознюк_инкюзия.pdf]
Preview
Текст
Вознюк_инкюзия.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

Сьогодні в Україні дуже важливим є питання освіти дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Саме період дошкілля відіграє важливу роль у становленні особистості та є важливим для формування її первинного світогляду, самосвідомості, розвитку соціальних властивостей. У цей час закладаються передумови майбутньої навчальної діяльності дитини, йде активний розвиток її пізнавальних можливостей.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 01 Лют 2018 23:53
Оновлення: 01 Лют 2018 23:53
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26313
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В. Особливості організації навчально-виховного процесу з інклюзивного навчання в дошкільних навчальних закладах. Освіта дітей з особливими потребами : від інституалізації до інклюзії // Зб.тез доп. 2016.. С. 67–69.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу