Вознюк О. В. (2016) Особливості організації навчально-виховного процесу з інклюзивного навчання в дошкільних навчальних закладах. Освіта дітей з особливими потребами : від інституалізації до інклюзії // Зб.тез доп.. С. 67–69.
Preview
Вознюк_инкюзия.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
Сьогодні в Україні дуже важливим є питання освіти дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Саме період дошкілля відіграє важливу роль у становленні особистості та є важливим для формування її первинного світогляду, самосвідомості, розвитку соціальних властивостей. У цей час закладаються передумови майбутньої навчальної діяльності дитини, йде активний розвиток її пізнавальних можливостей.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 01 Лют 2018 23:53 |
Оновлення: | 01 Лют 2018 23:53 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26313 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В. Особливості організації навчально-виховного процесу з інклюзивного навчання в дошкільних навчальних закладах. Освіта дітей з особливими потребами : від інституалізації до інклюзії // Зб.тез доп. 2016.. С. 67–69. |