Вознюк О. В. (2015) Фрактально-голограмне моделювання історико-педагогічного процесу. Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія: Педагогіка // За заг. ред. Ломаковича A.M., Бенери В. Є.. Т. 5. С. 10–18.
Preview
Вознюк Стаття Історія пед_.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
На основі міждисциплінарного підходу обґрунтовується нова парадигма розвитку історико-педагогічного процесу як процедура фрактально-голограмного моделювання, яке використовує три парадигми сучасної постнекласичної науки: універсальну парадигму розвитку, парадигму циклічності, парадигму фрактально-голограмної будови світу та соціумів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | a new paradigm for the development of historical-pedagogical process, fractal-hologramme modeling, pedagogical innovations, universal development paradigm. |
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 01 Лют 2018 23:54 |
Оновлення: | 01 Лют 2018 23:54 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26316 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В. Фрактально-голограмне моделювання історико-педагогічного процесу. Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія: Педагогіка // За заг. ред. Ломаковича A.M., Бенери В. Є.. 2015. Т. 5. С. 10–18. |