Вознюк О. В. (2017) Негативні наслідки кібесоціалізації. Регіональна науково-практичній інтернет-конференція «Інтернет-бум: психолого-педагогічні проблеми та наслідки агресивно-інформаційного впливу на психологічне здоров’я і розвиток дітей та учнів», листопад 2017 року..
stat_voznyuk.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
Розглядаються негативні кіберсоціалізаційні наслідки комп'ютеризації як суттєвого чинника побудови сучасного інформаційно-освітнього простору. Показано, що упровадження ІКТ привело до появи принципово нових форм взаємодії у віртуальному середовищі, які ініціюють негативні тенденції: поширюються серйозні соціальні проблеми; виникають специфічні форми людської поведінки (віртуальна деструкція, Інтернет-адикція та ін.); докорінно змінюються культурно-ціннісний код поведінки людини, структура самосвідомості: формується цифровий, віртуальний тип людини; трансформуються традиційні форми соціалізації і соціальних відносин.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | кіберсоціалізація; комп’ютерізація навчання; кібер- та Інтернет-адикція; ігроманія; Інтернет-залежність; "цифрове тіло"; "мережева персона"; "віртуальна особистість". |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 01 Лют 2018 23:54 |
Оновлення: | 01 Лют 2018 23:54 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26318 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В. Негативні наслідки кібесоціалізації. Регіональна науково-практичній інтернет-конференція «Інтернет-бум: психолого-педагогічні проблеми та наслідки агресивно-інформаційного впливу на психологічне здоров’я і розвиток дітей та учнів», листопад 2017 року. 2017.. |