Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ІТ-технології як засіб підвищення маркетингової комунікативності сучасного підприємства

Вікарчук О. І., Криворученко А. (2017) ІТ-технології як засіб підвищення маркетингової комунікативності сучасного підприємства. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка. С. 22–24. (Неопублікований)

[thumbnail of Тези___Криворученко_-_2.PDF]
Preview
pdf
Тези___Криворученко_-_2.PDF

Завантажити (364kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 02 Лют 2018 16:16
Оновлення: 02 Лют 2018 16:16
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26326

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу