Вознюк О. В. (2014) Нова парадигма освіти дорослих. Андрагогічний вісник. № 5. С. 14–28.
Preview
НОВА ПАРАДИГМА ОСВІТИ ДОРОСЛИХ.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
Обґрунтовується нова парадигма освіти дорослих, яка реалізує три типи педагогічної дії, які відповідають різним педагогікам: педагогічна дія як розвиток (актуалізаційна, резонансна, метаморфозна педагогіки), як преображення (біфуркаційна, креативна педагогіка, педагогічна парадоксологія), як формування (формувальна, ретро-, хронореверсійна педагогіка, педагогіка життєвих фактів).
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | a new paradigm of adult education, formation pedagogy, creative pedagogy, pedagogical paradoxology, pedagogy of life facts. |
Класифікатор: | L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 03 Лют 2018 19:58 |
Оновлення: | 03 Лют 2018 19:58 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26332 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В. Нова парадигма освіти дорослих. Андрагогічний вісник. 2014. № 5. С. 14–28. |