Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Синергетичний підхід як метод аналізу розвитку вітчизняної педагогічної думки (друга половина ХХ століття)

Вознюк О. В. (2009) Синергетичний підхід як метод аналізу розвитку вітчизняної педагогічної думки (друга половина ХХ століття). Автореферат Докторський thesis, ЖДУ ім. Івана Франка.

[thumbnail of Авторферат Вознюка_друк_А4.pdf]
Preview
Текст
Авторферат Вознюка_друк_А4.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

У дисертації проаналізовано теоретичні засади синергетичної парадигми пізнання світу та її теоретико-методологічні проекції у сфері педагогіки. Представлено результати проведеного компаративного аналізу традиційної класичної та синергетичної парадигм освіти і педагогічної думки другої половини ХХ століття, які дозволяють стверджувати, що в означений період методологія синергетики починає впроваджуватися у сферу педагогіки, що позначається на розробці синергетичного підходу до аналізу освітніх реалій, становленні педагогічної синергетики.

Тип ресурсу: Дисертація або Автореферат (Автореферат Докторський)
Ключові слова: Theoretical principles of synergetic paradigm of world's cognition are analyzed, as well as its theoretical and methodological projections in the field of pedagogy. The results of conducted comparative analysis of traditional classical and synergetic paradigms of education and domestic pedagogical thought of the second half of the XX century are represented, enabling to state that in the mentioned historical period the synergetic methodology starts to be applied in the sphere of pedagogy, that results in the substantiation of the synergy approach to the analysis of educational realities, in the becoming of pedagogical synergetics.
Класифікатор: L Освіта > LA Історія освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 17 Лют 2018 11:21
Оновлення: 17 Лют 2018 11:21
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26532

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу