Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Маркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішень

Мосійчук І. В., Прокопова О. О. (2017) Маркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішень. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І.Франка.

[thumbnail of ОКСАНА_ПРОКОПОВА_тези.PDF]
Preview
pdf
ОКСАНА_ПРОКОПОВА_тези.PDF

Завантажити (298kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 15 Бер 2018 09:23
Оновлення: 15 Бер 2018 09:23
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26765

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу