Усата О. Ю., Гнетецька Д. Л. (2017) Проектування інтернет-порталу «Початкова школа он-лайн». Інженерні та освітні технології. № 2. С. 43–54. ISSN 2307-9770.
EETECS2017_0205.pdf
Завантажити (519kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто процес проектування та розробки структури Інтернет-порталу
«Початкова школа он-лайн» для вчителів початкових класів. Проаналізовано існуючі веб-
ресурси та визначено,що вони недостатньо приділяють увагу інформатиці в початковій
школі, не в повній мірі забезпечують спілкування та обмін інформацією серед користувачів,
мало інформують про використання веб-технологій, обмежені конспектами уроків,
методичними рекомендаціями та посібниками, мають проблеми з цілісністю структури, яка б
відображала багатогранність діяльності вчителя початкових класів. У статті висвітлено
поняття порталу, етапів його проектування, визначено цілі, завдання, аудиторію, на яку
розрахований Інтернет-портал, досліджено поняття веб-ресурсів та їх використання на різних
етапах навчального процесу. Розглянуто поняття інформаційної структури та одного з
засобів її проектування – інтелект-карти. Розроблено власну структуру Інтернет-порталу
«Початкова школа он-лайн», яка має свої особливості та відрізняється від існуючих. Серед
розглянутих СMS, Drupal,Joomlа, WordPress, MODx, OpenCart, було обрано WordPress.
Також у статті висвітлено основні можливості WordPress, які забезпечують зручне створення
та подальше користування веб-ресурсом для вчителів початкових класів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Ключові слова:проектування, етапи проектування,веб, веб-ресурс,портал, Інтернет- портал, СMS, WordPress. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Олена Юріївна Усата |
Дата подачі: | 20 Бер 2018 15:45 |
Оновлення: | 20 Бер 2018 15:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26814 |
ДСТУ 8302:2015: | Усата О. Ю., Гнетецька Д. Л. Проектування інтернет-порталу «Початкова школа он-лайн». Інженерні та освітні технології. 2017. № 2. С. 43–54. |