Усата О. Ю. (2016) Інформаційно-комунікаційні технології на шляху становлення вчителя-акмеолога. Інформаційні технології і засоби навчання. Т. 54, № 4. С. 206–216. ISSN 2076-8184.
IKT_2016_WoS.pdf
Завантажити (198kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто основні аспекти впровадження акмеологічного підходу в
навчально-виховну діяльність школи; проаналізовано наукові дослідження сучасних
учених, присвячені цій проблемі; подано особливості розвитку і самореалізації власного
інноваційного творчого потенціалу, самоосвітньої діяльності; розглянуто особливості
складання плану самовдосконалення і плану-проспекту самовиховання, а також розробки
власної самопрезентації вчителя-акмеолога. Відповідно до вище визначених особливостей
було проаналізовано, узагальнено та систематизовано ІКТ, що ефективно впливатимуть на
професійно-особистісне зростання педагога.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | акмеологія; педагогічна акмеологія; вчитель-акмеолог; ІКТ. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Олена Юріївна Усата |
Дата подачі: | 20 Бер 2018 15:46 |
Оновлення: | 20 Бер 2018 15:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26815 |
ДСТУ 8302:2015: | Усата О. Ю. Інформаційно-комунікаційні технології на шляху становлення вчителя-акмеолога. Інформаційні технології і засоби навчання. 2016. Т. 54, № 4. С. 206–216. |