Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Інформаційно-комунікаційні технології на шляху становлення вчителя-акмеолога

Усата О. Ю. (2016) Інформаційно-комунікаційні технології на шляху становлення вчителя-акмеолога. Інформаційні технології і засоби навчання. Т. 54, № 4. С. 206–216. ISSN 2076-8184.

[thumbnail of IKT_2016_WoS.pdf]
Preview
Текст
IKT_2016_WoS.pdf

Завантажити (198kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто основні аспекти впровадження акмеологічного підходу в
навчально-виховну діяльність школи; проаналізовано наукові дослідження сучасних
учених, присвячені цій проблемі; подано особливості розвитку і самореалізації власного
інноваційного творчого потенціалу, самоосвітньої діяльності; розглянуто особливості
складання плану самовдосконалення і плану-проспекту самовиховання, а також розробки
власної самопрезентації вчителя-акмеолога. Відповідно до вище визначених особливостей
було проаналізовано, узагальнено та систематизовано ІКТ, що ефективно впливатимуть на
професійно-особистісне зростання педагога.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: акмеологія; педагогічна акмеологія; вчитель-акмеолог; ІКТ.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Олена Юріївна Усата
Дата подачі: 20 Бер 2018 15:46
Оновлення: 20 Бер 2018 15:46
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26815
ДСТУ 8302:2015: Усата О. Ю. Інформаційно-комунікаційні технології на шляху становлення вчителя-акмеолога. Інформаційні технології і засоби навчання. 2016. Т. 54, № 4. С. 206–216.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу