Усата О. Ю. (2012) Програмно-методичний комплекс підтримки вивчення навчальних дисциплін як засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання. Інформаційні технології і засоби навчання. Т. 2, № 28. ISSN 2076-8184.
IKT_2012.pdf
Завантажити (173kB) | Preview
Анотація
В статті звертається увага на важливість використання різних електронних освітніх ресурсів, а саме програмно-методичних комплексів, для ефективної організації особистісно орієнтованого навчання. На основі дослідження вітчизняної та зарубіжної науково-педагогічної літератури аналізується поняття програмно-методичного комплексу та вимоги до його змісту та оформлення, які були провідними в розробці цього електронного засобу навчання студентами проблемної групи. Розглядається наше розуміння ключових понять особистісної орієнтації навчального процесу: особистісно орієнтований підхід, особистісно орієнтоване навчання, особистісно орієнтовані технології навчання та інші. Наведені особливості особистісно орієнтованого підходу у навчанні, які може забезпечити використання програмно-методичного комплексу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | особистісно орієнтований підхід, особистісно орієнтоване навчання, програмно-методичний комплекс |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Олена Юріївна Усата |
Дата подачі: | 20 Бер 2018 15:51 |
Оновлення: | 20 Бер 2018 15:51 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26818 |
ДСТУ 8302:2015: | Усата О. Ю. Програмно-методичний комплекс підтримки вивчення навчальних дисциплін як засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання. Інформаційні технології і засоби навчання. 2012. Т. 2, № 28. |