Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Програмно-методичний комплекс підтримки вивчення навчальних дисциплін як засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання

Усата О. Ю. (2012) Програмно-методичний комплекс підтримки вивчення навчальних дисциплін як засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання. Інформаційні технології і засоби навчання. Т. 2, № 28. ISSN 2076-8184.

[thumbnail of IKT_2012.pdf]
Preview
Текст
IKT_2012.pdf

Завантажити (173kB) | Preview

Анотація

В статті звертається увага на важливість використання різних електронних освітніх ресурсів, а саме програмно-методичних комплексів, для ефективної організації особистісно орієнтованого навчання. На основі дослідження вітчизняної та зарубіжної науково-педагогічної літератури аналізується поняття програмно-методичного комплексу та вимоги до його змісту та оформлення, які були провідними в розробці цього електронного засобу навчання студентами проблемної групи. Розглядається наше розуміння ключових понять особистісної орієнтації навчального процесу: особистісно орієнтований підхід, особистісно орієнтоване навчання, особистісно орієнтовані технології навчання та інші. Наведені особливості особистісно орієнтованого підходу у навчанні, які може забезпечити використання програмно-методичного комплексу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: особистісно орієнтований підхід, особистісно орієнтоване навчання, програмно-методичний комплекс
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Олена Юріївна Усата
Дата подачі: 20 Бер 2018 15:51
Оновлення: 20 Бер 2018 15:51
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26818
ДСТУ 8302:2015: Усата О. Ю. Програмно-методичний комплекс підтримки вивчення навчальних дисциплін як засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання. Інформаційні технології і засоби навчання. 2012. Т. 2, № 28.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу