Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Психологія реклами: технологія впливу на індивідуальну та масову свідомість

Вознюк О. В., Бех І. Д., Левківський М. В., Музика О. Л. (2001) Психологія реклами: технологія впливу на індивідуальну та масову свідомість. Вiсник Житомирського інженерно-технологічного інституту. Фундаментальнi та гуманітарні науки. Проблеми освіти. № 11. С. 92–100.

[thumbnail of Бех_ Вознюк RECLAMA1.pdf]
Preview
Текст
Бех_ Вознюк RECLAMA1.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

Автори розглядають головні аспекти сенсорно-психологічного та ситуативно-поведінкового впливу реклами на людську психіку. Закладаються концептуальні основи теорії реклами. Аналізуються деякі проблеми технології впливу на індивідуальну й на масову свідомість.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: The authors consіder maіn aspects of sensory-psychologіcal and behavіoral-sіtuatіonal іnfluence of аdvertіsement on man’s psychіc. A conceptual foundatіon of theory of advertіsement are laіd. Some problems of the іnfluence on іndіvіdual and collectіve conscіousness are analysed.
Класифікатор: B Філософія, психологія, релігія > B Філософія (Загальне)
B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 12 Квіт 2018 06:35
Оновлення: 12 Квіт 2018 06:35
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26950
ДСТУ 8302:2015: Психологія реклами: технологія впливу на індивідуальну та масову свідомість / О. В. Вознюк та ін. Вiсник Житомирського інженерно-технологічного інституту. Фундаментальнi та гуманітарні науки. Проблеми освіти. 2001. № 11. С. 92–100.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу