Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Причини розробки та основні етапи становлення шкільного навчального предмета «Суспільствознавство» на початку 60-х років ХХ ст.

Смагін І. І. (2008) Причини розробки та основні етапи становлення шкільного навчального предмета «Суспільствознавство» на початку 60-х років ХХ ст. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 41. С. 64–68.

[thumbnail of 08siinps.pdf]
Preview
Текст
08siinps.pdf

Завантажити (135kB) | Preview

Анотація

У статті досліджуються причини розробки та аналізуються етапи становлення навчального предмета «Суспільствознавство» у процесі реформування шкільної суспільствознавчої освіти на початку 60-х років ХХ століття. Зроблено висновки, що впровадження нового навчального предмета було спричинене внутрішньополітичними змінами у державі та пройшло чотири етапи становлення.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LA Історія освіти
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 22 Трав 2009 06:51
Оновлення: 22 Серп 2025 12:42
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2698
ДСТУ 8302:2015: Смагін І. І. Причини розробки та основні етапи становлення шкільного навчального предмета «Суспільствознавство» на початку 60-х років ХХ ст.. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 41. С. 64–68.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу