Смагін І. І. (2008) Причини розробки та основні етапи становлення шкільного навчального предмета «Суспільствознавство» на початку 60-х років ХХ ст. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 41. С. 64–68.
Preview
08siinps.pdf
Завантажити (135kB) | Preview
Анотація
У статті досліджуються причини розробки та аналізуються етапи становлення навчального предмета «Суспільствознавство» у процесі реформування шкільної суспільствознавчої освіти на початку 60-х років ХХ століття. Зроблено висновки, що впровадження нового навчального предмета було спричинене внутрішньополітичними змінами у державі та пройшло чотири етапи становлення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
Користувач: | Олександр Сергійович Яценко |
Дата подачі: | 22 Трав 2009 06:51 |
Оновлення: | 22 Серп 2025 12:42 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2698 |
ДСТУ 8302:2015: | Смагін І. І. Причини розробки та основні етапи становлення шкільного навчального предмета «Суспільствознавство» на початку 60-х років ХХ ст.. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 41. С. 64–68. |